Κέικ Καρότο-Βερίκοκο


ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ

Ένα απολαυστικό και συνάμα υγιεινό κέικ, που αποτελεί μια ωραία εναλλακτική για σνακ μέσα στην ημέρα.

Αποτελεί μία ασπίδα αντιοξειδωτικών

Τόσο το καρότο όσο και το βερίκοκο αποτελούν πλούσιες πηγές βιταμίνης Α και βιταμίνης C. Οι βιταμίνες αυτές έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση εξουδετερώνοντας τις ελεύθερες ρίζες στον οργανισμό. Η αδυναμία του οργανισμού να εξουδετερώσει τις ελεύθερες ρίζες εμπλέκεται σε πληθώρα νοσημάτων.

Η συχνή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών όμως, μπορεί να προστατέψει τον οργανισμό από την αύξηση των ελευθέρων ριζών και  κατά συνέπεια του οξειδωτικού στρες. Το συγκεκριμένο κέικ αποτελεί μια διαφορετική πρόταση με την οποία μπορούν να καταναλωθούν τα φρούτα και τα λαχανικά στην διατροφή μας προσφέροντας τις πολύτιμες αντιοξειδωτικές ουσίες τους.

Γίνεται κέικ με λίγες θερμίδες;

Kι΄όμως γίνεται! Και ενώ όταν σου έρχεται στο μυαλό η λέξη κέικ αμέσως το συνδέεις με πολλές θερμίδες και ενέργεια, κάτι τέτοιο δεν ισχύει με το συγκεκριμένο κέικ. Και ο λόγος;

Μα φυσικά γιατί, οι πρώτες ύλες του είναι το καρότο και το βερίκοκο που είναι τρόφιμα με ελάχιστες θερμίδες ενώ προσδίδουν στο κέικ την απαραίτητη γλυκιά γεύση. Ακόμα, η χρήση στέβιας αντί κανονικής ζάχαρης συμβάλλει ακόμα περισσότερο στη μειωμένη θερμιδική αξία του κέικ. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως είναι απαλλαγμένο τελείως από θερμίδες και ενέργεια, οπότε καλό θα είναι να μην το παρακάνουμε και να προσέχουμε την ποσότητα που σερβίρουμε στο πιάτο μας.

Όσο πιο ώριμα είναι τα βερίκοκα που θα χρησιμοποιήσετε, τόσο πιο γλυκό θα βγει το κέικ σας. Ρυθμίστε την ζάχαρη ανάλογα με τα γούστα σας εάν επιθυμείτε ένα πιο “υπόξινο” αποτέλεσμα

Καλή επιτυχία! Περιμένουμε τα σχόλια ή φωτογραφίες από το κέικ σας!

Πηγή: mednutrition.gr