Μπαγκέτα με ψητή γαλοπούλα


ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ

Η μπαγκέτα αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή για οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Είτε ως γρήγορο πρωινό είτε ως γεύμα την στιγμή που βρίσκεστε κάπου εκτός σπιτιού. Ετοιμάζεται γρήγορα, εύκολα και τρώγεται πολύ ευχάριστα.

Η διατροφική αξία της γαλοπούλας

Η γαλοπούλα που προτείνεται στην συνταγή μας, αποτελεί εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας σχετικά φτωχή σε κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη. Τα 100γρ στήθος γαλοπούλας αποδίδουν περίπου 150 θερμίδες και περιέχουν κατά 8% περισσότερη πρωτεΐνη σε σχέση με το στήθος  από κοτόπουλο. Ψητή είναι πολύ γευστική και αφού αποτελείται κυρίως από πρωτεΐνη είναι ένα από τα συστατικά της μπαγκέτας που υπόσχεται να μας κρατήσει για αρκετό διάστημα χορτάτους.

Γρήγορο γεύμα που διώχνει την πείνα μακριά

Εκτός από το κρέας της γαλοπούλας, η συνταγή περιέχει και τυρί μοτσαρέλα που αποτελεί επίσης καλή πηγή πρωτεϊνών, όμως είναι πλούσιο σε κορεσμένα λιπαρά και αλάτι. Ένα άλλο συστατικό για γρήγορο αίσθημα κορεσμού είναι οι φυτικές ίνες που περιέχονται στο ψωμί της μπαγκέτας. Προτιμήστε την από αλεύρι ολικής αλέσεως καθώς οι φυτικές ίνες που περιέχονται σε αυτήν, ευνοούν την καλή λειτουργία του εντέρου και συμβάλλουν στην μείωση του κινδύνου εμφάνισης διαφόρων παθήσεων όπως την υπέρταση και τα καρδιαγγειακά.

Πώς μπορούμε να κάψουμε τις θερμίδες της μπαγκέτας;

Παρότι η μπαγκέτα αποτελεί μια αρκετά θρεπτική επιλογή είναι αδύνατο να παραβλέψει κανείς και τις θερμίδες που αποδίδει. Προσπαθήστε να διατηρείτε ένα φυσιολογικό βάρος, αυξάνοντας την φυσική σας δραστηριότητα. Για παράδειγμα ανεβείτε με τις σκάλες αντί με το ασανσέρ ή κατεβείτε από το λεωφορείο μια στάση νωρίτερα και περπατήστε. Μπορεί να σας φανεί δυσκολότερο στην αρχή, αλλά είναι ένας εξαιρετικός τρόπος τακτικής γυμναστικής χωρίς να απαιτείται προγραμματισμός.

Τι βιταμίνες περιέχει;

Όσο αφορά τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία, η μπαγκέτα με την ψητή γαλοπούλα αποτελεί στο σύνολό της, πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β οι οποίες συμβάλλουν στην καλή υγεία του εγκεφάλου, των μαλλιών καθώς και του δέρματος. Επίσης περιέχει αρκετό ασβέστιο, απαραίτητο θρεπτικό συστατικό για γερά κόκκαλα, (εξαιτίας του τυριού), ψευδάργυρο και σελήνιο (κυρίως εξαιτίας της γαλοπούλας) για την εύρυθμη λειτουργία του ανοσοποιητικού και του αναπαραγωγικού συστήματος.

Πηγή: mednutrition.gr